“İlona’nın dediğine bakılırsa her geçen gün daha çok yozlaşıyor toplum,polisi de çocuğu da,öğretmeni de politikacısı da,eskileri aratır oldular der ya hep,öyle işte.”
“Hep mi kötüydü polisler ve bütün diğer insanlar,yoksa yeni miydi bu gaddarlık,bu öfke,birbirini bir türlü sevemeyen insanlar,yoksullukla mı geldiler yerleştiler ülkemize?”