Merhaba öncelikle kitabın konusundan bahsedeyim;
Bir uzaylımız var :) bu uzaylı bir görev için insan kılığında dünyaya geliyor ve onun gözünden bizin yani insanlığın anlatımını okuyoruz aslında. Yer yer eğlenceli, heyecanlı, gerilimli, duygusal ve tabiki bilimsel metinlerin içinde kendinizi buluyorsunuz ^_^
Artık bu uzaylının görevinin tamamlanıp tamamlanmadığı, dünyada başına neler geldiğini öğrenmek kitabı okumanıza kalacaktır
Ben keşke onun gibi birini tanısam dedim :))