📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
belki bir yağmur yağar içinde bulunduğum çukuru sular altında bırakır, ben de tepeye kadar süzülüp çıkardım. ya da en azından boğulurdum. her ikisi de çekici geliyordu.
yavaş kitap okumayı normalleştirebilir miyiz? valla en azından ben kendim normalleştircem ya. 500 syflık bi kitabı 2-3 günde bitirmeye çalışıyorum. çünküsü yok hızlı okuyup diğerine geçiyim diye tutuşuyorum resmen agagsgg bunu da 300 kitaptan sonra farketmem… olsun.