📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
kısaca yazıcam. kitabı sevmedim ahshdhdh İNANILMAZ uzatmış. yani mesela nasılsın diyo 2 sayfa ne düşündüğünü falan okuyup sonra iyiyim diye cevap verdiğini okuyoz. çok bunaldım. ulan bi de 30 küsür yaşında eşşek gibi insanlarsınız bu drama niye? bana şunu dedi çünkü böyle düşünüyor falan git YETİŞKİN gibi kardeş bana bunu dedin. ne ayak desene. bu ne drama. ayrıca kadın karakterin eski nişanlısına o kadar katılıyorum ki adam şey dedi işte sen istediğin için evlenme teklifi ettim ama sürekli dırdır ediyosun konuşuyosun falan. çok haklı aq. ulan ilk sayfadan beri düğün diye ağlıyo, gelinliği için nasıl diyet yaptığını söylüyo ya da büyükannesinin çiftliğine gitti direkt bu bahçede ne kadar iyi düğün yapılır dedi, işte yüzüğüne diyo ki aslında ben yuvarlak taş istiyordum hem de altın rengi tenime uymadı falan. erkek karakter ise tam bir hıyar. bi yatakta iyi onun dışında çöp. 5 puanı da küçük kıza verdim orospu çocuğu gibi sıkıldım dedi ahshdhddgdnd cidden kahkahalara boğuldum. o kadar. bu boktan kitabı da atlattım by.
“…ama bitti ve sahip olduğumuz her şey etrafımda yıkıldı. Bir patlama gibiydi. Sanki hayatımın ortasında bir bomba patladı ve ben geriye kalan parçaları tanıyamadım. Kendimi tanıyamadım. Hâlâ da tanımıyorum ve neyi yanlış yaptığımı bilmiyorum.”