Arkadaşlarımın tavsiyesi üzerine başladım. Tarih sevdiğim için önermişlerdi. Ama kitap tarihi bir roman olmaktan çok uzak. Seyt ve shura nın heveslerinden, seyt in ne istediğini bilmez hallerinden öte bir şey göremedim. Kısaca özetlersem: Bu kitap için ayırdığım zamana yazık...