Hayatında çocukla bir şekilde karşılaşan her bireyin mutlaka okuması gereken bir kitap... Toplumun çoğunluğunun dilinin ve tavrının çocukları olumsuz yönde nasıl etkilediğini çok açık bir şekilde göreceksiniz. Ve o minik bedenlerin yaptığı her davranışla nasıl yardım istediklerini fark edeceksiniz. Çocuk tertemiz bir fıtrat üzere doğar. Ona bozan ise biz büyükleriz. Ve Adem Güneş'in dediği gibi çocuk anne-babayi terbiye eder..
İskender Pala'nın en sade kitabıydı galiba. Konu Yunus Emre olduğu için ve az çok hikayeye kulak aşinalığı olduğu için çok hızlı ve akıcı bir şekilde ilerledi.
Sinan canan severek okuduğum bir yazar. Yine bizi farklı ufuklara götürüyor. Hayata bakış açısı fazlasıyla değişik ve ilgi çekici. Her sayfayı merakla okutuyor bize.
Bir gün ancak bu kadar güzel anlatılabilir. Cengiz aytmatov üslubu ve derin bilgisiyle beni bir kez daha etkiledi. Mutlaka okunmalı. Hele de birazcık tarih seviyorsanız...