Acıyı, susuzluğu, açlığı ve üzüntüyü öğrenmek onların uykularını kaçırıyor, bu yüzden rahat döşeklere, daha leziz yemeklere ve daha neşeli dostlara sığınıyorlardı.
Lise yıllarımda 3 defa başlayıp bitiremediğim bir kitap. Dostoyevski'nin okuduğum ilk kitabı aynı zamanda. Kitap güzeldi ama abartıldığı kadar değil. Benim için bu kitaptan daha anlamlı kitaplar var. Ama suçluluk psikolojisi üzerinde çok iyi durulmuş. Okurken bunu çok iyi hissediyorsunuz. Aslında sürükleyici bir o kadar da sıkıcı bir kitap. Ya da şöyle ifade edeyim: Bana hitap etmeyen bir kitap. Yine de tavsiye ederim .
Suç ve CezaFyodor Dostoyevski · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2025194,4bin okunma