Sibel

Sibel
@sibelicli
Okumak özgürlüğe uçmaktır...
Sınıf öğretmeni
Üniversite
8 okur puanı
Aralık 2022 tarihinde katıldı
"... Bir nedene sığınmak insanlara iyi geliyor..."
Sayfa 256·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İnsanlar genelde neyi görmek istiyorlarsa onu görür, neyi duymak istiyorlarsa onu duyar...
Sayfa 223·Kitabı okudu
"Bir insanı anlayabilmek için, o insanın baktığı açıdan bakmayı becerebilmelisin..." ... "Kendini onun yerine koyup her şeyi onun gördüğü gibi görmelisin."
Sayfa 44·Kitabı okudu
Birinin kötü olduğunu düşündüğü bir şeyle seni nitelendirmesi hiçbir zaman hakaret değildir. O kişinin ne kadar zavallı olduğunu gösterir, seni incitmez.
Sayfa 142·Kitabı okudu
"... ama başka insanların yüzüne bakabilmek için ilk önce kendi yüzüme bakabilmeliyim. Başka insanların çoğunluğunun düşüncelerinden bağımsız hareket eden tek şey insanın vicdanıdır."
Sayfa 138 - Epsilon·Kitabı okudu