Öğretmen olmak ile öğretmenlik yapmak arasında fark vardır. Öğretmenlik yapmayı aşıp öğretmen olmak gerekir sözünden ne anlıyorsunuz? Çok güzel bir soru değil mi? Öğretmen olmak; Öğretmenin belirlenmiş görevlerinin ötesine geçip hissederek, kendini adayarak, yaşayarak, öğrencisiyle bütünleşerek var olmasıdır.