İstanbul'un en çok sevdiğim tarafı her an karşınıza bir mezarın çıkması. Ölümle burun buruna yaşanan bu şehirde ölümle arkadaş olunmuş.
Ali Şahin anlatmıştı, Mısır'da da Kahire'nin ortasında Ölü Kent varmış. İnsanlar mezarlıklara kurmuşlar evlerini.
Artık mezarlıklar şehir dışına kuruluyor, bu yüzden ölümü ciddiye almayıp unutuyoruz ve vicdani bir çok özelliğimizi kaybediyoruz.
Mezarlıklar hep yanıbaşımızda olursa insanlığımız için sibop görevi yapabilir.
(Bunu da başka bir zaman çok kapsamlı düşünmeliyim.)
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!