Gül`

Gül`
@sicakkkbuzzz
Kalbimde yağmurlar var, üşüyorum.505
Gözlerimi kapatmaktan korkuyorum... Çünkü senin bir anını bile kaçırmak istemiyorum.
Müzik
Reklam
Bu dünya için kendini paralaman gülünç. Franz Kafka
İlişkiler
hayırsızın biriydi fikrimce güldü mü cenazeye benzerdi hele seni kollarına aldı mı felaketim olurdu ağlardım Attila İlhan
Aşk
"Karanlıkta söylediğiniz her şey aydınlıkta duyulacak. Dört duvar arasında kulağa fısıldadıklarımız damlardan yayılacak."
İlişkiler
"Dikenleri eline batıyordu ama gülü kandırıp atmıyordu."
Reklam