Gül`

Gül`
@sicakkkbuzzz
Kalbimde yağmurlar var, üşüyorum.505
"Elimi kolumu bağlayan en büyük düşmanımdı zaman."
Acı
Reklam
"Tam bir boşluğun içinde gibiydim. Dünya bensiz dönüyor, saniyeler beni etkilemeden akıp gidiyormuş gibi hafiftim."
İlişkiler
"Bazı insanlar için başlangıç neresiyse son da orada yeşeriyordu. Bu bir başlangıç mıydı yoksa sonumuz daha yeni mi başlıyordu?"
İlişkiler
"Gerçek hayat da zorlu, ıstıraplıydı. Biri göğsünden kalbini söküyormuşçasına acı çekiyordu."
Acı
"Çok şey vardı anlatılacak, o yüzden sustum. Birini söylesem diğeri yarım kalacaktı. Sen, duydun mu sustuklarımı?"
Acı