-Evet durumunun korkunç olmasını anlıyorum: suçlu olanın durumu suçsusuzkinden daha kötüdür.- dedi Dolli- tabii bütün mutsuzlukların nedeninin kendi suçu olduğunu hissediyorsa.
- Bunun sadece aşk olmadığını anla,-dedi. -Daha önce âşık olmuştum, ama bu defaki aynı değil. Bu, benim duygum değil de sanki bir dış güç beni eline geçirdi. Bunun gerçekleşemeyeceğine, yeryüzünde mutluluk diye bir şeyin var olamayacağına karar verdiğim için buradan gitmiştim zaten; ama kendimle mücadele ettim ve gördüm ki, bu olmadan hayat da olmayacak.