Paleolitik çağ sonrası insan özgürlüğü bir yanılsamadır. Kölelik alt sınıfların para ile alınıp satılmasından ibaret değildir. Özgürlüğümüzü ilk kaybedişimiz maaşlara bel bağladığımız andır. Sahiplik şekil değiştirse de esaretimiz bakidir. Ve özgürlük diye pazarlanan her şey, öncekinden daha cilalı bir prangadır.