Şifa Mutlu

Şifa Mutlu
@sifamutlu
çünkü benim için hiç önemi yok; inanmış inanmamış başkaları lakin tek korkum: yarın ölebilirim kendimi tanıyamadan. (kör baykuş) sifamutlu.wordpress.com
Ne yapabiliriz? Yaşamak gerek! Yaşayacağız Vanya Dayı. Çok uzun günler, boğucu akşamlar geçireceğiz. Alınyazımızın bütün sınavlarına sabırla katlanacağız. Bugün de, yaşlılığımızda da, dinlenmek bilmeden, başkaları için çalışıp didineceğiz. Ecel saati gelip çatınca da uysalca öleceğiz ve orda, mezarın ötesinde, çok acı çektik, gözyaşı döktük, çok acı şeyler yaşadık diyeceğiz... Tanrı da acıyacak bize ve biz seninle canım dayıcığım, parlak, güzel, sevimli bir hayata kavuşacağız ve buradaki mutsuzluklarımıza sevecenlikle, hoşgörüyle gülümseyeceğiz ve dinleneceğiz...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Şifa Mutlu

, bir kitap okudu
Puan vermedi·71 syf.·
2024 2. kitabı
Anton Çehov
7.5/10 · 11,4bin okunma

Şifa Mutlu

, bir kitap okudu
Puan vermedi·72 syf.·
2024 1. kitabı
Jack London
7.9/10 · 47,8bin okunma

Şifa Mutlu

, bir kitabı okumaya başladı
Lev Tolstoy
8.5/10 · 55,7bin okunma

Şifa Mutlu

, bir kitabı okumaya başladı
Richard Watson
5.3/10 · 53 okunma