Şiirdüşlüm

Şiirdüşlüm
@siirduslum
O zamanlar daha Olric yoktu, daha o zamanlar Turgut'un aklı bu kadar karışık değildi. youtube.com/channel/UC7zP8E...
Şu anda, sana güzel bir söz söyleyebilmek için on bin kitap okumuş olmayı isterdim. Gene de az gelişmiş bir cümle söylemeden içim rahat etmeyecek: seni tanıdığıma çok sevindim kendi çapımda. Canım Oğuzcuğum Atay : iyi ki doğdun ⚘
Reklam
İster her şeye sahip olmayı dileyin, ister hiçbir şey istemeyin, ne denli küçük olursa olsun, bir iyi niyet belirtisinin değerini bilin.
Sayfa 308·Kitabı okuyor
Edebiyat
İnsan, kendisi için anlam taşıyan şeyleri düşler.
Sayfa 250·Kitabı okuyor
Edebiyat
Yalnızlık mı? Ben yalnızım, öyle mi? Peki ya kitaplar?
Sayfa 195·Kitabı okuyor