ᔕıᒪᗩ

ᔕıᒪᗩ
@silaT32
"Artık, daha çok kendi içimde yaşıyordum."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Bence, ne yapılsa da iki insanın hakkı ödenmez. Bunlar: öğretmen ve annedir."
Sadece bedenleri, şekilleri, görüntüleri sevenlere ne yazık! Ölüm her şeyi yok edecek. Ruhları sevmeyi deneyin, onlara yeniden kavuşursunuz.
Sayfa 241·Kitabı okudu

ᔕıᒪᗩ

, 2020 okuma hedefini güncelledi.
2020 OKUMA HEDEFİ
25/26 kitap - %96 tamamlandı
25 kitap okudu
26 kitap
6,1bin sayfa
0 inceleme
14 alıntı

ᔕıᒪᗩ

, bir kitap okudu
Puan vermedi·384 syf.·
2020 25. kitabı