Kitabı genel olarak beğendim yazar kitabı çok akıcı bir şekilde anlatmış ama kitapta suphi karakterini zehra karakterinden daha fazla bahsetmiş yani zehra dan çok suphinin ne yaptığını anlatıyor ama okumanızı tavsiye ederim gerçekten güzel bir kitap...