Herkesin anlayacağı bir dilden konuşmaz Sokrates. Kimisine göre boş yapıyor, işte savunup geçsene kendini çok tatava yaptın. Kimisine göre vay be dedirtir. Kitapta da yine sizlerin zevkine bağlı, sevilecektir. Ben şahsen bazı yerlerde aa bu kadar da uzatma be derken bazen de vay be dedim. Güzel bir kitap. Okunması lazım.