sıla

Yanlış bir hayalin şehrinde kaldım, Sevdiği ben değilim. Anlatamam. Atilla İlhan
Kalabalık Yalnızlık..
Reklam
Sabahattin Ali'nin de dediği gibi : "Perişan bir haldeyim. Fakat içimde kendimden bile sakladığım bir ümit var..."
Özgür'e göre insanlar çirkin, bir tek Pınar güzeldi. İçinde kalan son iyi yanını Pınar'a adamıştı.
Yaramın nerede olduğunu bilmiyorum. Yalnız bir yerlerim acıyor. Çok acıyor. Sabahattin Ali
Roman
O bana baktı Ben ona baktım O güldü Ben güldüm O gitti Ben kaldım
Reklam