Unutulmak herkes için sanıldığı kadar korkunç değildir; yazgısı hüzünlü kelimelerle dolu biri,söz hakkı olsaydı muhakkak unutulmayı secerdi. Her anlatıldığında yarası yeniden kanayan insanın acısını,ancak unutulmak dindirir. Unutulmak ve bir daha hiç hatırlanmamak.
Bazen kötü şeylerin olacağı en başından bellidir. Fakat günah üzerimize kalmasın,şom ağızlılıkla suclanmayalim diye sözcükleri yutarız,kötülük elini kolunu sallayarak aramızda dolanırken gözlerimizi yummayi seçeriz.