Sıla

Gerçekten bize ait olan bir şeyi hiç kimse elimizden alamaz.Gerçekten bize ait olan,er veya geç bizim olur.Bu yüzden,senindi benimdi cinsinden bütün hasisçe kaygılar değersizdir.Yapmamız gereken tek şey yolumuza devam etmektir;bize ait olan birlikte gelir,bizimle beraber yürümeyeninse bizi durdurmasına izin vermemeliyiz.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bir insan,bizim onda kendimize uygun bulduğumuz yanlardan çok farklı değil midir aslında?
Ben yoksunluktan,karanlıktan ışığa gelir gibi geldim sana.
Çünkü acınası biri olarak yaşamak ölüm gibi bir şey,öyle değil mi?
Anne toprağı,üzerinde en çeşitli şeylerin bir arada yetişip gelişebildiği verimli bir toprak olmalıydı,ama üzerinde büyük bir sevgi güneşinin bereketini yaydığı bu narin ot bahçesiyle başa çıkabilmek zaman zaman epey çaba gerektiriyordu mutlaka.