kêzxatun

Beni en çok korkutan hangisi bilmiyorum . Altında ezildigimiz güç mi , yoksa buna dayanabilme gücümüz mü?
Reklam
Gençken bize acı verildiğini düşünürüz. Biraz daha yaşlanınca ve çelik kapılar yüzümüze kapanınca, gerçek acının bizden alınanlar olduğunu anlarız.
"Dünya bir milyon kötü adam, on milyon aptal adam ve yüz milyon korkak tarafindan yönetiliyor. Geri kalanlarımız yani (yedi) milyarımız da, bize ne söylenirse onu yapiyoruz!"
Rağbet görmeyen bir şey gibiler... insan ruhu gibiler mesela...
İnsanları kötü olmamaya zorlayabiliriz, ama onların iyi olmasını sağlayamayiz.
Reklam