kêzxatun

Sevgi istememizin ve onu çaresizce aramamizin nedenlerinden biri de sevginin yalnizligin , utancın ve kederin tek ilacı olmasıdır.
Reklam
Arkadaşlık her geçen yıl benim için anlaması zorlasan bir şey. Hiç kimsenin geçemediği bir matematik testi gibi. Bence söylenebilecek en iyi şey, arkadaşın ' nefret etmediğin kimse ' olduğudur.
Politikacılardan nefret ederim. Açgözlülüğü din haline getirdiler.
Sen iyi bir dinleyicisin. Bu çok tehlikeli bir şey, çünkü çok cazip. Birinin seni gerçekten dinlemesi ünyadaki en iyi ikinci şey." "En iyi sey ne peki?" "Bunu herkes bilir. Dünyadaki en iyi şey güçtür."
Reklam