Arkadaşlık her geçen yıl benim için anlaması zorlasan bir şey. Hiç kimsenin geçemediği bir matematik testi gibi. Bence söylenebilecek en iyi şey, arkadaşın ' nefret etmediğin kimse ' olduğudur.
Sen iyi bir dinleyicisin. Bu çok tehlikeli bir şey, çünkü çok cazip. Birinin seni gerçekten dinlemesi ünyadaki en iyi ikinci şey."
"En iyi sey ne peki?"
"Bunu herkes bilir. Dünyadaki en iyi şey güçtür."