kêzxatun

Biri bana mutlu musun diye sorarsa sanırım öyle demek dışında hiçbir cevabım yok.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her şey geçip gider. Bu gidişi kimse durduramaz.
Bazen düşünüyorum da kimseyi rahatsız etmeden yaşayıp gitmek ne güzel olurdu. Öyle değil mi sence ?
Birilerini önemsemek istiyorsan parktaki güvercinlere yem atabilirsin..