kêzxatun

Rutinin köleliğini yaşıyorum. Kaderin zorbalığı..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Mutluluk sadece zenginler mi özgüydü? Asıl yanlış algı buydu ..
İnsandaki en faydasız şey , itibar arayışıdır.
Böylesine ucuz bir dünyada mikroplar bile etkisini yitiriyordu..