Şimal Ülkü

Şimal Ülkü
@simalulku
Mutsuzluk bulaşıcı bir hastalıktır.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İnsanın alıştığı yer iyidir;acıyla yaşasan da,her şeye rağmen daha iyidir.
...aslında körlük,umudun tükendiği bir dünyada yaşamaktı.
Zira aslında kimse kimseye yardım edemez;insan kendine yardım etme gücünü kendi içinde bulmalıdır.
Ama kaya gibi sağlam bir sözüm var:Neysen o ol.Hakikat olmadan kişi kim ya da ne olduğunu nasıl keşfedebilir?