Sen sadece gitmek istedin sadece gitmek gözyaşlarım akarken bunu gördün ama gene gittin daha ne anlatıyosun şimdi gelip...
Duygu ve Düşünce
Haydi şimdi de beni salak yerine koy da gizliden takip et bakalım. Edebilirsen tabi. Korkak 😞 Yakışmıyor hiç böyle hareketler. Benim gördüğüm sen asil ve dürüst bir insandın. Ama şunu anladım ki kaç yaşına gelirse gelsin her erkeğin içinde malesef büyümemiş bir çocuk yatıyor.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Şimdi atlasam camdan
Diner mi acılarım? Sevgili 1000 k ailem
Şimdi yüzün neye benziyor? Aradan geçen aylarda hangi sevinçler, kederler gelip kuruldu yüzüne? Kaç kez ağladın, kaç kez güldün, kaç kez şaşırdın? Kimleri izledin, hangi sokakları gezdin, hangi şarkılara eşlik ettin, okuduğun kitapları çocuk sevinciyle kimlere anlattin, hangi odaların ışığı, hangi pencerelerin en güzel çiçeği oldun? Çok zaman geçti. Yüzünün ezberlediğim çizgileri değişti mi? Dünyam değişti mi?
Alıntı
Bir Şeyler Oldu işte..
Bir şeyler oldu... Bir daha kimse eskisi gibi olmadı. Saksıdaki çiçek köklerine sitem etti, Kırılan dallar bir daha kök salmadı. Bir şeyler oldu işte... Adım atan, düştüğü derinlikte sarsıldı, O emin konuşmalar yerini kaygılara bıraktı. Bir daha kimse eskisi gibi olamadı. Halbuki kelimeler çok iddialıydı... Daha dün, "Sen benim her şeyimsin" diyen, Bugün her şeyini bıraktıp gitti. Rüzgâr tersten esti, gök ortadan yarıldı; Yıldızlar, tutuldukları gökten bir boşluğa savruldu. Bir sabah soluk doğan güıneş, ısıtmadı hiçbir yüreği; Ne varsa o yürekte, sevenler sevdiklerini unuttu işte. Bir şeyler oldu ve bir şeyler bir daha eskisi gibi olmadı... Şimdi herkes eskiyi özlüyor, Fakat kimsenin cesareti yok bir daha aynı şeyleri yaşamaya... Zehra Yaden
sesli pardon yazılı düşünmem
Fark ettim ki burası benim güvenli bölgem, instagram, Whatsapp hatta son zamanlarda threads bile… Ama hiç birisi bende bi bu burası etmiyor. Tamamen kendimim, hiçbir kaygı gütmeden sadece dijital günlüğüm. Bir elin parmağını geçmez gerçek hayatımdaki burayı bilip de beni takip eden. Şimdi diyorum keşke onlar da bilmeseydi. Ama hayat akıp gidiyor, insanlar gelip geçiyor ve bizde çok çok değişiyoruz. İtiraf edeyim şu sıralar ki hayat değişimim biraz benim için sancılı geçiyor. Akıp giden hayatta bende biraz savruluyorum. Ama hep yaptığım gibi Allah’a bırakıyorum, ne zaman gitsem beni hiç geri çevirmeyen Rabbime… Sesli düşünmeyi çok yapıyorum ama bu yazı biraz düşünürken yazmak oldu…