Bir kitabı okurken geçen iki saatin ömrümün birçok senelerinden daha dolu, daha ehemmiyetli olduğunu fark edince insan hayatının ürkütücü hiçliğini düşünür ve yeis içinde kalırdım.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Deniz diyordum
En güzeli sendeymiş denizlerin
Çiçek diyordum
Dünya çiçeklerini
Sende kokladım birer birer
Sende seyrettim her semtini o şehrin
Anladım
Seni bir kere görmek
İstanbulu görmekmiş meğer
Şimdi yüzün neye benziyor?
Aradan geçen aylarda hangi sevinçler,
kederler gelip kuruldu yüzüne?
Kaç kez ağladın, kaç kez güldün, kaç kez şaşırdın?
Kimleri izledin, hangi sokakları gezdin,
hangi şarkılara eşlik ettin,
okuduğun kitapları çocuk sevinciyle kimlere anlattin,
hangi odaların ışığı,
hangi pencerelerin en güzel çiçeği oldun?
Çok zaman geçti. Yüzünün ezberlediğim çizgileri değişti mi? Dünyam değişti mi?
Sanki ömrümde gördüğüm, duyduğum, okuduğum, düşündüğüm ne kadar güzel şey varsa hepsi bir yere toplanmış, sonra da bir insan çehresi olup karşıma gelmişti.