simge çakır

simge çakır
@simgeecakir
''Ben var ya, böyle kendini beğenmiş biri gibi gözüküyorum ama aslında ölmeyi öyle çok istiyorum ki, elimden bir şey gelmiyor. Doğduğum andan itibaren ölümü düşünüyorum. Ölmem herkes için daha iyi olacak. Bu bir gerçek. Yine de ölmek öyle kolay bir şey değil. Tuhaf, korkutucu bir tanrı gibi bir şey benim ölümümü engelliyor.''
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
'Medeniyetin sembolü, yüksek sesle gülenlerdir.' Cümlesini hatırladım ve , 'Acaba böyle bir kahkahadan mı bahsediyordu?' Diye düşündüm
Dünyada güzellikten çok kötülük vardır
“Mutlak seveceksin beni,bundan kaçamazsın.''