“Burada yasa yok,anayasa yok,Allah yok,kitap yok,şu anda senin nerede olduğunu bilen kimse yok. Senin de kimsen yokmuş,öyle dedi arkadaşların. Bak hepsi konuştu. Saldık gittiler. Sen de konuş. Yoksa öldürürüz,kimsenin haberi olmaz. Gömeriz,ölünü de kimse bulamaz. Anladın mı?”
...evden çıkmayı bile aklından geçirecek biri değildi. Bıraksalar bir münzeviye hatta bir dervişe benzer, tek başına bir Allah'ın kulunu görmeden aylarca hayatını idame ettirebilirdi. İnsanlarla çok fazla muhatap olmayı sevmez, gerekmedikçe sohbete kalkışmaz, yakın temasta bulunmazdı. Hatta kaçınırdı.