Simoniii

Simoniii
@simoni

Simoniii

, bir kitap okudu
Puan vermedi·71 syf.·
2021 2. kitabı
Stefan Zweig
7.4/10 · 151,1bin okunma
Reklam
"Üzülme,"dedi.."Bazen mecbur kalır insan."
Sayfa 110 - sel yayıncılık·Kitabı okudu
Kitaplar işe yaramaz. İnsanın can yoldaşına ihtiyacı var. İnsan çıldırır kimsesi yoksa. Kim olduğu hiç önemli değil. Yeter ki seninle olsun. İnsan çok yalnız kalırsa tozutur,hasta olur sonunda!
Sayfa 75 - sel yayıncılık·Kitabı okudu
İnsanoğlu ne yapar, hiç kimse bilmez.
Sayfa 74 - sel yayıncılık·Kitabı okudu
+Beni barakada nasıl istemiyorlar, bende sizi burada istemiyorum. -Niye istemiyorlar? +Siyahım da ondan. Oturup kağıt oynarlar, siyahım ya, beni oynatmazlar...
Sayfa 71 - sel yayıncılık·Kitabı okudu
Reklam