Kitaplar işe yaramaz. İnsanın can yoldaşına ihtiyacı var. İnsan çıldırır kimsesi yoksa. Kim olduğu hiç önemli değil. Yeter ki seninle olsun. İnsan çok yalnız kalırsa tozutur,hasta olur sonunda!
+Beni barakada nasıl istemiyorlar, bende sizi burada istemiyorum.
-Niye istemiyorlar?
+Siyahım da ondan. Oturup kağıt oynarlar, siyahım ya, beni oynatmazlar...