simge

simge

, bir kitap okudu
Puan vermedi·268 syf.·
26 saatte okudu
·
2022 5. kitabı
Ahmet Mithat Efendi
7.9/10 · 3.067 okunma
Reklam
Yani,anlamıyorum.Çevremdeki insanların sıkıntılarının niteliğini,ölçüsünü,sanki kavrayamıyorum.Pratik sıkıntılar,yalnızca yemek yiyerek atlatılabilen sıkıntılar.Ancak,belki de,esas bunlar en sert ve benim şu on belamı darmadağın edecek kadar dehşetli,sonsuz bir cehennem de olabilir.Bunu bilemiyorum.Yine de,intihar etmeden,çıldırmadan,siyaset konuşarak,ümitsizliğe kapılmadan,teslim olmadan yaşam mücadelemi sürdürüyorum.Öyleyse bir sıkıntım olmamalı.Tam bir egoistim,üstelik bunun doğal bir şey olduğuna inanıyorum,bir kez bile kendimden şüpheye düştüğüm olmadı.Öyleyse rahat olmalıyım.Fakat belki tüm insanlar öyledir,insanların ulaştıkları doyum noktası budur.Bilemiyorum...Gece güzelce uyuyup,sabah rahatlar mı acaba?Nasıl rüyalar görürler?Yolda yürürken ne düşünürler?Para mı?sadece bu olmasa gerek.İnsanların yemek için yaşadığını duymuştum ama para için yaşadıklarını hiç duymadım.Yok,ama belki duruma göre...Hayır,bunu da bilemiyorum.Düşündükçe,anlaşılmaz hale geliyor.Sanki sadece ben farklıymışım gibi tedirginlik ve korkuya kapılıyorum.Çevremdekilerle neredeyse hiç konuşamıyorum.Neyi,nasıl söylemeliyim,bilemiyorum...
Çürüyen cesetlere bu kadar yüklenmek onları ancak daha da parçalardı. Kinyas ve Kayra