Bana öyle geliyor ki yegâne dürüst insanların sanatçılar olduğu giderek daha açık seçik ortaya çıkıyor. Bu toplumsal reformcular, yardımseverler öylesine çığırından çıkıyorlar, kendi türlerini sevdikleri görüntüsü alsınlar o kadar çok utanç verici isteği gizliyorlar ki sonunda bizden daha çok yanlışlara düşüyorlar. Ama ya ben de onlardan biri olsaydım ?