biraz karakter isimleri fazlaydı fakat hikaye beni çok duygulandırdı
diğer kitaplarını da okumuştum yazarımızın onlara göre bu daha karmaşık ve konu dağınık geldi bana
fakat yinede okunmasını tavsiye ediyorum
Hak ederek biriktirdiğin hüzünleri terk
edenlere vermemelisin.
Sen bile kendini gıyaben tanırken dar
zamanlara koskoca sevdalar sığdıramazsın.
Susmasını bil.' Korkma!
Susmak, yaranı unutmak için kaçtığın bir
mağara değildir.
Sustuğun kadar sevdalısın.
"Senin başın
merdivendir. Başını ayak altına al, başına bas da
yüksel!
Ayağını başının üstüne koymak demek, aklını
ayak altına alıp, gönül yolu ile, aşk yolu ile
Hakk'a yönelmekti