Sina Çevik

Sina Çevik
@sinacevik
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Derken uyuyacaksın,baş ağrın geçmese de Ama kim ister böyle korkunç uykuyu Bir türlü huzura eremeyecekse Belki,sadece belki,uyanık kalmak daha iyidir diyeceksin kendine “
Sayfa 162
1000Kitap
Hideo bir adım yaklaştı. “Peki bizi insan yapan şey neymiş tam olarak ? Öldürmeyi ve tecavüz etmeyi seçmek mi ? Savaşmak,bombalamak,yok etmek mi ? Çocukları kaçırmak mı ? Masumları silahla vurmak mı ? İnsanlığın elinden alınmaması gereken parçası bu mu? Demokrasi bunların hepsini durdurmayı başarabildi mi ? Zaten kanunlar yoluyla bunlarla savaşmaya çalışıyoruz ama kanun uygulayıcları aynı anda her yerde olamıyor.Her şeyi göremiyorlar.Peki ya ben görebilirsem ? “
Sayfa 345
Teknoloji