“Ateşin orta yerine düşmüş gibisin, değil mi Yusuf’um? Yoksa ateş mi senin içine düştü? Ha öyle, ha böyle. İkisi de bir değil mi? Adam olanın, içi pişer. Ama pişmeden de adam olunmuyor. Yanan, yüreğin de olsa pişmek iyidir be Yusuf’um. Ne edeceksin? ‘Bu da geçer yahu!’ deyip dayanacaksın.”