Sinan

Sinan
@sinan6759
Dilim söylemese de aklım bana haykırdı. Devam Et
Kalite Müdürü
Zonguldak
Zonguldak, 3 Şubat
109 okur puanı
Temmuz 2021 tarihinde katıldı
Gönlün beni nereye çekerse oradayım.
Reklam
Bazen senin için gitmek, pişmanlık duymaktan iyidir.
Bir taş atmayla bulanma. İnsanların yaptığı seni incitiyorsa sen hâlâ sığ su sayılırsın
“Uçurumun kenarındayım Hızır. Bir dilber kal’asının burcunda Muhteşem belaya nazır Topuklarım boşluğun avucunda Koca yâr adım çağırır…”
“Ateşin orta yerine düşmüş gibisin, değil mi Yusuf’um? Yoksa ateş mi senin içine düştü? Ha öyle, ha böyle. İkisi de bir değil mi? Adam olanın, içi pişer. Ama pişmeden de adam olunmuyor. Yanan, yüreğin de olsa pişmek iyidir be Yusuf’um. Ne edeceksin? ‘Bu da geçer yahu!’ deyip dayanacaksın.”
Reklam