Aslinda hiçte uzun olmayan fakat bitmeyecekmis gibi kendimizi kandirdigimiz, su kisa dünya hayatinda hiç bir seyi es geçmemek gerekir. Bazen artik gelmez dediginiz hisler, heycanlar yada beklediginiz insanlar aniden geliverir :) iLBER HOCA ile keyifli bir yolculuk olucak...
"İçmizde şeytan yok...İçimizde acizlik var, tembellik var. İradesizlik,bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey; hakikatleri görmekten kaçma eğilimi var