Ben de kardeşimin dairesinde saatlerce bekliyordum. Kardeşimi değil - ölüler görünmez, onlar yoktur, sadece ölüm vardır- ama hayatımın kaldığı yerden yeniden devam edeceği anı bekliyordum.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çocuk : “Ölenler ile gidenler arasındaki tek fark bu, değil mi? Ölmeyenler geri döner.”
Lucas: “Ama yokluklarında ölüp ölmediklerini nasıl bilebiliriz ?”
“Bilemeyiz.”
Ama burası evimiz” dedim. “Polonya bizim evimiz. Başka nereye gidebiliriz ki?”
“Ev yaşadığımız ülke değil, biziz. Ev planladığımız ve hayalini kurduğumuz geleceğimiz. Onu her yerde kurabiliriz.”