Böyle bir son beklemiyordum aslında son 50 sayfayı çok hızlı ve birsürü duygu karmaşasıyla okudum çok fazla ağladım bu kitapta.
2. Perde de genel olarak Onur ve Zeynep üzerinde durulmuş tam her şey çok güzel oldu aralarını hallettiler derken her şey biranda mahvoldu ilk defa bir kitaba bu kadar duygu verip karakterlerini gerçekten benimsedim 3. Kitabına hemen devam edeceğim...
Karantina: Mahşerin Dört Atlısının Hikayesi Bu daha serinin ilk kitabı ama pek bir beklentim yoktu klasik wattpad hikayeleri sandım ama buradaki konular çok güzel bir biçimde anlatılmış ve çok fazla sürükleyici sonu çok fazla beklenmedik çıkıyor karakterler gibi okuyucuda şok oluyor diğer serilerde umarım akıcıdır
Zeynep, yeni okuluna başladığı ilk gün kendini bir felaketetin ortasında bulmuştu. Salgın bir hastalık nedeniyle okulu karantinaya alınmış, akşamında ise kendini okulun karanlık koridorlarında bir kız öğrencinin cesedinin başında bulmuştu. Üstelik yalnız değildi, onlar da yanındaydı ; mahşerin diğer üç atlısı