"Bu dünyada sana kötülük yapmak isteyen insanlar çıkacak karşına, ama unutma ki iyilik yapmak isteyenler de çıkacak. Kimi insanın yüreği karanlık, kimininki aydınlıktır. Geceyle gündüz gibi! Dünyanın kötülerle dolu olduğunu düşünüp küsme, herkesin iyi olduğunu düşünüp hayal kırıklığına uğrama! Kendini koru kızım, insanlara karşı kendini koru!"
Ne zaman bu dünya beni yutmaya kalksa sığınıyorum bu kitaba. Karantina benim için bir kaç sayfa yazı, birtakım mecralar yaşayan bir arkadaş grubu hikayesi , sıradan Wattpad kitabı olmadı hiçbir zaman. Ben bu kitabın ilk cümlesini okuduğumda da böyleydi son cümlesini okuduğumda da