Nerden başlayayım bilmiyorum ama sanki kitabı bitirince bir boşluk duygusu oluştu gibi ama yoğun bir boşluk değil bu neyse
Bu kitapta en çokta üzüldüğüm konulardan biriside yahudilerin çektiği acılar , bir ara Max ile Nadian'ın hikayesinin gerçek olduğunu zannettim ama değilmiş yazar o kadar gerçekçi o kadar belgelere dayanarak anlatmış ki . Ama gerçek olmadığına sevindim çünkü öyle acılar çekmiş olurlardı ki ikiside ama yatan gerçeklerden biriside yahudilerin gerçekten bu acıları çektiği dünya bi soykırıma şahit oldu ama kimse bundan ders çıkarmadı..
SerenadZülfü Livaneli · Doğan Kitap · 2020164,2bin okunma
Telekinetik yeteneklere sahip olan Carrie White annesi (bir çok kişi dindar diyor ama bu dindarlık değil hasta bir kadın kafası bozuk bence) ile okulundakiler tarafından zorba hareketlere maruz kalıyor ama balo gecesi geldiğinde herkese hakettiğini veriyor şahsen yaptıklarından çok mutlu oldum Carrie'inin böyle bir şey yapmasını onlar zorladılar
GözStephen King · Altın Kitaplar · 20238,2bin okunma
bu kitabı çok yavaş okudum burada olay yine vardı ama çok azdı kitapta çocukları oldu evlendiler falan biraz sıkıcı geldi ama dinlenmeleri gerekiyordu o yüzden güzeldi güzel bitti
Sonunu spoiler yediğim bir kitaptı ama böyle olmasına rağmen Ahmet ve Mehmet ayrı kişiler olarak kitaba inandım ve sonunda katil hiç ama hiç beklemediğim bir kişi çıktı çok sürükleyici elinize aldığınız an bitirirsniz ,)
Böyle bir son beklemiyordum aslında son 50 sayfayı çok hızlı ve birsürü duygu karmaşasıyla okudum çok fazla ağladım bu kitapta.
2. Perde de genel olarak Onur ve Zeynep üzerinde durulmuş tam her şey çok güzel oldu aralarını hallettiler derken her şey biranda mahvoldu ilk defa bir kitaba bu kadar duygu verip karakterlerini gerçekten benimsedim 3. Kitabına hemen devam edeceğim...