"Ağaçlar neden renk değiştirir?"
"Çünkü ölüyorlar."
"Eğer ölmek bu kadar güzelse keşke ben de ağaç olsaydım. Ölmekten mutluluk duyar ve baharda tekrar doğardım."
"Ağaçlar neden renk değiştirir?"
"Çünkü ölüyorlar."
"Eğer ölmek bu kadar güzelse keşke ben de ağaç olsaydım. Ölmekten mutluluk duyar ve baharda tekrar doğardım."
"Ağaçlar neden renk değiştirir?"
"Çünkü ölüyorlar."
"Eğer ölmek bu kadar güzelse keşke ben de ağaç olsaydım. Ölmekten mutluluk duyar ve baharda tekrar doğardım."
Gece çöktüğünde Edan da şahin formunda bana katıldı.
...
Gagasında bir tutam kır çiçeği vardı, kucağıma bıraktı.
"Benim için mi?" diye sordum.
Sahin Edan sadece gözlerini kırpıştırdı. Gülerek çiçekleri saçıma taktım ve onu gagasından öptüm.