"Herkese doğruyu anlatacağım," dedim gülümseyerek. (...)
"Ve kendini iyice deli konumuna düşüreceksin."
"Belki," diye omuz silktim. "Senin amacın da bu değil mi?"
"Belki," diye omuz silkti.
"Şeytanın neden sürgün edildiğini biliyor musun? Tanrı'nın buyruğuna karşı geldiği için. Kendini daha üstün gördüğü için." Sesi kayalıklara çarpan bir dalga kadar keskindi.
"Bu savaşta Nova," diye mırıldandı. "Biz Tanrı'yız."