Şimdi ben size "Türkiye'de kadın..." diye bir cümle kursam, nasıl devam edersiniz?
Aklınıza ilk ne gelir?
Çoğunuzun kadın cinayetlerinden bahsedeceğine eminim.
Çünkü haberlerde bu, sosyal medyada bu, dizilerde bu, filmlerde bu, her yerde bu var. Kafanıza özenle kakılıyor çünkü.
"Bu ülkede kadına şiddet var."
"Bu ülkede canınız emniyette değil."
"Güvende değilsiniz."
"Bu ülkede kadın olmak çok zor, neredeyse bir lanet."
Tüm bu ifadelerin yüreğimize verdiği ağırlıkla yaşamak zorunda bırakılıyoruz hepimiz.