Okuduklarımdan bahsediyorum.
Son zamanlarda ise kendi yazdıklarımdan.
İMZA:MAHUR isimli romanımdan yaptığım alıntılara göz atabilirsiniz. :)
Satış Linki:
bkmkitap.com/imza-mahur
Hayatı olduğu gibi kabul etmeli ve ona ne bir şey ilave etmeli ne de ondan bir şey eksiltmeli.. Bazı şeyler vardır, canımızı sıkar, "Bu neden böyle? Bunu dünyadan kaldırmalı!" deriz. Bazı şeyler de mevcut değildir. İçimizden, bunların olmasını ister, hatta bu uğurda çalışırız. İkisi de saçma ve faydasızdır. İnsan dediğin mahluk, hiçbir şeyi değiştiremez.