O gece tek başıma uyumama izin vermişlerdi.Yanıma gelmek istediklerinden de emin değildim.İnsanoğlu böyleydi, bir köpek yavrusu öldüğünde herkes üzülürdü ama onu gömmeye cesaret edebilen pek olmazdı.Yaralandığı zaman herkes gözyaşı dökebilirdi ama kucağına alıp onu taşıyamazdı.