sinem

sinem
@sinemmgnss
Ona baktığım zaman artık hayata karşı hissettiğim şeyi hissediyordum. Hem güzel hem çirkindi. Hem haklı hem haksızdı. Hem yaşamamı istiyordu hem de beni öldürmek için elinden geleni yapıyordu. Ona hayata davrandığım gibi davranmak zorundaydım. Onu yaşamamalı ama beni öldürmesine de izin vermemeliydim.
Ephesus·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Her zaman parayla satın alabilecekleri bir şeyler olurdu. Hayat onlar için yolunda gitmezse, bir aksilik yaşanırsa, düğün günü terk edilseler bile bunları parayla düzeltebilirlerdi. Gerçeklerle yüzleşmek zorunda değillerdi, herhangi bir şeye katlanmalarına gerek yoktu, çıkış yolu var mı diye sorgulamıyorlardı, onların elinde her kapıyı açan bir anahtar daima vardı. Kendi krallıklarının içinde oturup dünyayı yönettiklerine inanıyorlardı ve daha kötüsü, bunu çok iyi yaptıklarını sanıyorlardı. Kötü bir insan olmak için salt kötülük yapmaya gerek yoktu, yapılanlara seyirci olmanız ya da yaşananları görmezden gelmeniz de sizi o günahın bir parçası yapıyordu. Dünyadaki tüm günahların kapalı kapılar ardında işlendiğini sanmaları ne büyük gafletti! Açlık, yoksulluk, istismar, çaresizlik gözlerinin önünde yaşanıyordu oysaki...
Ephesus·Kitabı okudu
“Dostum “ dedim açıklayıcı bir tavra bürünerek. “Sizler birer simülasyonun içinde yaşıyor olmalısınız. Bu denli yüzeysel yaşarken insanların seni yüzeysel bulmasından yakınman saçmalık.”
Ben Pasifik'te duyduğu bir sesin arkasından derinliğe dalan bir okyanus bilimciyim. Beni mest eden hüzünlü bir melodinin çağrısını duyuyorum. Ve sessizliğin içinde sana rastlıyorum. Artık şarkını söylemiyorsun ama ben besteni ezbere biliyorum.
"İnsanlar alışır, her şeye alışır ve her şeyi görmezden gelir. Üzülmezler, demiyorum; öfkelenmezler, demiyorum ama herkes ilk önce 'Bu benim hatam değil' diyerek kenara çekilir, sonra 'Bunu ben düzeltemem' der, ardından 'Dünyayı ben kurtaramam' der. Süper kahramanlar filmlerde hep çok güçlü gösterilir çünkü insanlığı kurtarmak için çok güçlü olunması gerekir ama bu nasıl büyük bir yanılgı... İnsanlığı kurtarmak için insan olunması gerekir sadece."
Ephesus·Kitabı okudu