Hayatımda okuduğum en sürükleyici ve mükemmel kitaplardan biri. Mükemmel kurgu ve yalın doğal anlatımıyla okuyucuyu içine hapsediyor. Okuyacak olanlara iyi okumalar dilerim. Yazara da mesleki hayatında başarılar dilerim. Kitapla kalın
Küçük bir çocuğun gözünden büyümenin, hayal kırıklıklarının ve hayatın tatlı anlarının anlatıldığı bu duygusal roman, saf sevgi ve acının iç içe geçtiği bir hikaye sunar.
Okumayı uzun süredir ertelediğim bir kitaptı. Bunda kitabın fiyatı ve sayfa sayısının etkisinin olduğunu saklayamam. Önsöz demenin haksızlık olduğu uzunca sayfalar ile kitaba başlayıp, acaba nerede bütünsel hikaye başlayacak diye diye sabırla kısa sürede bitirdim. Konu bütünlüğü zayıf ve gereksiz detay anlatımları ile sıkıcı bile olduğu söylenebilir. Buna rağmen satırları arasında derin anlamlı cümlelere rastlamak da mümkün. Tutunamayanlar