#6539095
#Nazım Hikmet
#Sabahattin Ali
#Yaşar Kemal
Oltamı attıktan sonra kitap okumak kadar huzurlu bir şey düşünemiyorum..
instagram.com/sinnates
kelimelik/sinnates
Mavi yakalı
lisans
Balıkesir
Kütahya'dan doğma, Bilecik'e kayıtlı. Edirne, Muş, Balıkesir,Manisa ve daha bir sürü şehirde büyüme. Yeri yurdu pek belli olmayan bir kimse., 13 Ekim
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
-...nasıl bir dünya arzuluyorsunuz?
Nasıl bir dünya mı? Haksızlıkların olmadığı
bir dünya ... İnsanların hepsinin mesut olduğu, hiç olmazsa iş bulduğu, doyduğu bir dünya ... Hırsızlıkların, başkalarının hakkına tecavüz etmelerin bol bol bulunmadığı . .. Pardon efendim! Bol bol bulunmadığı ne demek? Hiç bulunmadığı bir dünya ...
Sevilmeye layık, küçücük kızların orospu olmadığı, geceleri hacıağaların minicik kızları caddelerden 25 lira pazarlıkla otellere götüremediği, her genç kızın namuslu bir delikanlı ile konuşabildiği, para için namus, ar, haya, hayat, gece, gündüz satılamadığı bir dünya ... Muhabbet teliallarının günde 30 lira kazanmadığı bir dünya ... Sokaklarda sefillerin bulunmadığı bir dünya ... Kafanın, kolun çalışabildiği zaman insanın muhakkak
doyabildiği, eğlenebildiği bir dünya. .. İçinde iyi
şeyler söylemeye, doğru şeyler söylemeye selahiyetle kıvranan adamın, korkmadan ve yanlış tefsir edilmeden bu bir şeyleri söyleyebildiği bir dünya ...